søndag den 4. november 2012

Søndagssyning


Dagen i dag har været en rigtig dejlig en af slagsen! I formiddags sad jeg med overlockeren og symaskinen på spisebordet, børnene på skødet og nåle, tråde og andet sygrej på bordet (og gulvet!). Jeg fik syet en bluse til sønnen og en lun natdragt til datteren, og begge stykker tøj er allerede taget i brug.


Emil elsker vejrbejde, og da jeg så dette stof vidste jeg med det samme at jeg skulle sy en bluse til ham i det. Karla har fået en natdragt i isoli - dejlig varm og kun til en pige som altid sparker dynen af!

5 kommentarer:

Laura sagde ...

Fint. Hvor har du fundet skilte-stoffet?

Gitte sagde ...

Tak, Laura. Jeg har købt det hos Stof & Stuff: http://www.stofogstuff.dk/shop/bomulds-jersey-oekotex-3077p.html

Kh Gitte

Linsens sagde ...

Hvor er det fint Gitte, dejligt med søndags sytid:-)

Gitte sagde ...

Tak, Line. Ja, det er dejligt med sytid - det er dejligt at Karla nu er så stor at jeg kan have symaskinen fremme mens hun er vågen.

Davids Engle sagde ...

Smukke mønstre. Gid jeg kunne skabe på den måde. Stor beundring herfra. Og tak for din søde fødselsdagshilsen til mig igår :-)
Knus