mandag den 4. marts 2013

Upcycling natkjole

Her i familien er husstandens yngste medlem et meget viljestærkt menneske som mener, at natdragte kun skal bruges af børn under to år! Hun tager dem af hvis vi giver hende dem på. Natkjoler er derimod det helt store hit, og i en alder af to år og sytten dage er den unge dame indehaver af tre af slagsen. Den første fik hun til sin fødselsdag, og den nyeste syede jeg i aftes.

For flere år siden syede jeg en kjole som ikke rigtigt fungerede, og den blev derfor ikke brugt meget. I stedet kom den til at ligge i en skuffe for stoffet kunne jeg godt lide. Nu har det blomstrede Liberty-jersey fået nyt liv og vil helt sikkert blive brugt flittigt af min lille pige. Jeg synes det er hyggeligt at genbruge stoffet på den måde og har også andet tøj liggende som jeg gerne vil sy om til str. 2 år.

1 kommentar:

Moster Pips sagde ...

Hvor er den fin, lige til nattøj med alle de stjerner på.
Kh pia